| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
快樂  |
分類: 未分類 |
好耐冇玩過咁癲.同咪今日真係好開心
最唔開心就係個柒撚系霖部車爆左太
又唔知點算好..為有拎去單車鋪到換啦.
真係好撚柒ON尻呀佢...不過次次玩親
最系個個又係佢..笑得最撚癲個個又係
佢!我地鎖馬路個時佢癲到可以落車沖咪
去成個野拎起...佢真係唔撚驚衰.....
幫佢改系霖呢個名真係好岩聽....佢真係
好撚系..有一次陪佢去7仔食麵買野飲
佢可以食撚完張D垃圾丟入去黴波露
真係吹佢唔張..呀隆同Kelvin又係唔撚驚衰
次次踩親車有的士串下佢地.個部的士一定唔
撚洗返屋企....因為會死得好慘.踩踩下車後面
鬼咁多車就黎停完燈佢地仲要拎D雪GO拎出去
係唔撚搞笑佢地唔做....如果我地次次出車有女仔
就好啦...因為我地個個都係單身人士..其實呢到有好多
笑野我唔想講..如果想聽咪下雜故事就出黎搵我地玩啦
我會慢慢講既....想搵我地玩留言俾我地啦...最好係靚女啦!
( 記住留言呀) 拜拜.我日日都會ON QOOZA呀 [請不要在止搞破壞-後果自副]
|
|
|
張D垃圾丟入去黴波露-_-v 恐怖= = 我都未試過-3-
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-04-18 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-04-16 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
仲以為你好乖乖t1m~ 原來又一個爆粗小王子xdd...
|
網主回覆
- - 我真係好乖既^.^ Posted at 2009-04-16 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|