※ […x…*>ALOHA-EVERY-ONE~[=幸福…*<呀!!◎』
*~人_很少可可以唱唱歌,,給最愛點播~*
sara0309
暱稱: sara~*
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
喂喂,,快d入來ar,,舊板...
bye bye la
2007-02-05
我係阿懶牙!!
好好玩呀!!
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 875
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


喂喂,,快d入來ar,,舊板重開ar~] 分類: 未分類

喂喂,,快d入來ar,,舊板重開ar....好好開心ar...^^記著牙,,要多d上來牙...今日反學see 到woody chan 帶咗眼鏡..好怪,,根本唔知係佢來,,back school ,see到[陳巧彤],,到佢講反,,琴晚d野...佢我驚敢~佢話佢牙媽會打佢,,唉~sorry ar ,,你要怪,,就怪某人la,,sorry ar [陳巧彤],,sorry ar ....牙,,做牙,,做牙..繽繽旅睛,,貼ar,,c r...ok 唒..成個d傻婆敢,,hahahaha...小息la,,唉~唔好提la...anson chan 佢......算la,,開心就得la...^^普通話,,笑死^^...午息,,嗚嗚~"自己"hahahaha,,笑死..個啦形..笑到我牙,,hahaha..."自己"自己",,,hahaha^^..放咗學,,鄒老師叫咗我地講去camp d 野,,kukukuku~其實都唔關我事,,hahahaha]太八掛la我,,要改,,要改...hehehehe,,去接kwok may lok after school 時,,佢俾miss話...話完,,see 到毛記牙媽,,同姨姨talk咗一陣,,就走lu~

 






訪客留言 (返回 sara0309 的日誌)


waiwai6b 於 2007-07-02 01:29 PM 發表:
hi 我新msn;[email protected]
我開左個新
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sally 於 2007-05-12 09:46 AM 發表:
多多上我個blog留cm呀!!!!
http://blog.qooza.hk/sally22405
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sara0309 於 2007-05-08 09:14 PM 發表:
你話我八掛..hehehehehe,,你要小心heheheh,,hahahaha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiwai6b 於 2007-05-08 09:03 PM 發表:
好八掛. .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]