今日一大早就要起身,因為要去圖書館用電腦做功課,哇哇!早上用電腦果陣真係勁想訓呀..
我便開始聽歌.咁樣做先好d,時間到了.我同宜就去左食嘢,食完嘢時間還是太早.我哋就行左好耐
街,我感到有d無奈呀=.=因為實在太悶了.....時間轉慢了.下午.我好快就做完電腦.交左功課之後
因為太悶了.所以我就打這篇.......無聊的日記啦.
上網果陣見到BOA張相,所以貼左落黎....