讀左ive 61383呢一科,,,
話咁快就有成個幾月na,,,
每一個禮拜,,,
我都覺得自己好似係到捱功課咁-_-
好似每一日番學就係為左聽下個星期有咩功課,,,
真係好多野做-3-!!
不過,,,
佢比咁多野我地做,,,
都係想我地係中間學到野姐,,,
但係,,,
問題就係,,,
我仲未搵到我自己ge設計風格,,,
我真係搞唔清楚我自己到底有冇呢方面ge天份-_-!!!
好擔心自己會讀唔上去-3-!!!
唉,,,
點都好na,,,
唔試,,,
就唔知自己得唔得,,,
所以,,,
我會努力ge xdddd
今日,,,
星期5,,,
琴日做個自畫像ai,,,
做到5點幾- -!!
又訓得個幾個中,,,
今日番到學校,,,
終於都交左-3-!!
個個都畫得好鬼似,,,
只有我個幅,,,
好似隻鬼咁- -
真係好驚嚇- -
比你地睇下na-3-!!
反正今日都比人笑左好耐-3-!!
佢地仲話我好似拎住把刀lo- -!!!
(原相-3-!!!)
因住嚇親呀xddd
(嚇人ge ai -__-!!)
我都唔知點解整到咁嫁- -
好攞命,,,
有冇人可以教我點用ai畫個人d表情呀!!!!!!!!
好彩,,,
阿sir話我一定拎到b=w=!!!
yeah=w=!!!
不過好似好多人都b-3-!!!
其實呢d功課,,,
我唸都係佔好少分嫁姐-3-
佢都係想我地係做功課個時學到野-3-!!
哈哈,,,
我覺得自己依家仲勤力過中學會考個時xdddd
依家每晚ge星期4,,,
都冇得訓咁濟- -
其實呢排都已經好左嫁na-3-
阿sir話依家進入左第2階段,,,
d功課會分番開d時間黎交,,,
盡量都唔會有ai同畫係同一個星期交ge情況xdddd
不過d功課ge份量好似大左,,,
同埋阿sir要求好似愈黎愈高-3-!!!
今日,,,
阿sir要我地即堂畫一張poster,,,
不過淨係可以用數字切,,,
同埋一定要用3d個d effect=3=!!
張poster比我搞到都唔知似咩- -!!
人地個個都整得好有concept嫁- -!!
點解我個幅會咁嫁- -!!!
我完全搵唔到我自己ge design concept係咩- -
可能根本就冇-_-
今日阿sir係度話,,,
如果唔中2畫畫,,,
做咩要讀design呢科,,,
講真,,,
我真係唔知自己中唔中2畫畫,,,
應該話,,,
其實我成17歲人,,,
我都未搵到我自己對咩最有興趣,,,
可能我對呢科都有少少ge,,,
不過應該唔大@@
因為如果我係好中2ge話,,,
我就唔會覺得做呢d功課係捱-3-!!!
唉,,,
到底我係咪適合讀呢科呢-_-!!!
我真係唔知- -!!
愈讀愈有迷茫ge感覺- -!!
做功課都做到痳木左na-3-
都唔知自己到底對呢科有冇興趣-3-
完全唔知自己到底有冇能力升上去,,,
就算真係比我升到上去,,,
我又讀唔讀得到呢- -!!
仲話入大學wo,,,
真係- -!!!!
依家唯有努力左先,,,
唔得先算na xdddd
我唸,,,
我老豆見到我有盡力,,,
都會幫我唸我ge後路,,,
唔會睇住我死掛xd
講真,,,
讀左個幾月,,,
好似差唔多慣na xddd
慣左每個星期都要捱,,,
好鬼多姿多彩xddd
希望我呢個多姿多彩ge生活可以過到2年na xdddd
|