|
sasuke123
|
|
暱稱: *﹏☆宇智波佐助☆﹏* 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區
| |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 5 月 19 日 星期六  |
出香港  |
今曰7:15起身
1:15出門口
去到巴士站見到969巴士走咗
我就追着架巴士
追到紅綠燈
我追到架巴士,
叫個巴士司機比我上車
佢唔比我上車
然後我向着佢凸"
離開香港等969巴士走個時
突然落起大雨
上巴士個時
我坐上層,突然天花板[迪]水
搞到玩唔到PSP
有個辨法
去轉967
可以玩到PSP
8:00 番到屋企好悶
細佬好煩
|
|
|
司徒xd" 於 2007-06-01 10:03 PM 發表:
|
|
|
funG`|! 於 2007-05-20 12:22 PM 發表:
|
網主回覆
tHx呀-] Posted at 2007-05-20 12:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
DORY寶 於 2007-05-19 10:25 PM 發表:
大隻佬~
幫你cm下先!!
原來你都係識作下文既!!
|
網主回覆
我無作文呀
tHx你cM Posted at 2007-05-20 10:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珈 於 2007-05-19 10:09 PM 發表:
|
網主回覆
tHx=]丫珈=] Posted at 2007-05-19 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|