Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


listening @a@ 分類: 考試了

今次的listening真難呢

特別係英文- -

我諗我會好低分..-3-

今日難得咁去了家姐個blog 又難得咁入到

留左個大大的cm比佢喔 =]

係咪開心番好多呢 ?!

呵呵 =]

 

尋日電腦好順

令我好唔捨得部電話 @@''

搞錯啦 好好地果時又唔係咁順

討厭 !!   

   

今日 VinuSssss同我講

佢比Joanne鬧

話咩我地班人好賤格

問佢做咩同我地一齊喎

-0-

我的反應係o咀

仲未夠喎

佢話特別係沈秀妍

見佢個樣睇唔出佢會講人是非

大佬呀 我幾時有講你是非呀 ?!

我最多咪講一兩句 我真係唔中意佢呀

咁姐 !!

人地仲當面鬧係啦 我賤格d 唔覺囉 !!

好火呀 唔打啦 ..

又係msn draw的 =]