Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


死哂 全軍覆沒.. 分類: 考試了

今日考Mathzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

我死得好慘 丫..

原因 ?! 問得好 ..A VERY GOOD QUESTION !

但係我唔想答 真糗.

我冇Bring計算機 !!

真係爆糗- -

我唔知點解我可以.

尋晚執野時明明同自己講::

嗯 一定要擺佢落去

但係 結果都係冇擺到落去...

突然之間好佩服我自己 !!

咁冇計算機好大鑊嫁嘛

所以 我係呢一種情況之下

走左去搵老師借

見到Ms Yau 就問下佢

佢話 我得好低b果d

低b唔緊要 但係冇得拎去考試嘛- -.

所以就問佢 ::有冇其他mATH老師丫 ??

等左陣  mR鍾出左黎

佢問 ::邊個求救呀 ?

我就問佢 :;呀Sir 有冇計算機丫 ?!

佢::有...掛...

So 佢入左去一陣...

出番黎果時 佢同我講 ::唔好意思啦 學校傾過 唔希望老師借野比學生

o哂咀囉 -0-' !!

啦尾 我就o係冇計算機既情況下踏上戰場..

祝我好運=]

 

Ha !都Okay喎=]

做得哂 哇哈哈哈 太好啦^V^

人地的算草冇咩寫過野

我就寫哂- -

我放學同家姐媽食飯

家姐要買鞋 我見有個勁令 但係冇買到..

算啦 橫店我都有=]