今日考Mathzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
我死得好慘 丫..
原因 ?! 問得好 ..A VERY GOOD QUESTION !
但係我唔想答 真糗.
我冇Bring計算機 !!
真係爆糗- -
我唔知點解我可以.
尋晚執野時明明同自己講::
嗯 一定要擺佢落去
但係 結果都係冇擺到落去...
突然之間好佩服我自己 !!
咁冇計算機好大鑊嫁嘛
所以 我係呢一種情況之下
走左去搵老師借
見到Ms Yau 就問下佢
佢話 我得好低b果d
低b唔緊要 但係冇得拎去考試嘛- -.
所以就問佢 ::有冇其他mATH老師丫 ??
等左陣 mR鍾出左黎
佢問 ::邊個求救呀 ?
我就問佢 :;呀Sir 有冇計算機丫 ?!
佢::有...掛...
So 佢入左去一陣...
出番黎果時 佢同我講 ::唔好意思啦 學校傾過 唔希望老師借野比學生
o哂咀囉 -0-' !!
啦尾 我就o係冇計算機既情況下踏上戰場..
祝我好運=]
Ha !都Okay喎=]
做得哂 哇哈哈哈 太好啦^V^
人地的算草冇咩寫過野
我就寫哂- -
我放學同家姐媽食飯
家姐要買鞋 我見有個勁令 但係冇買到..
算啦 橫店我都有=]
|