|
|
2008 年 5 月 25 日 星期日  |
| 嘩!話咁快就SUNDAY啦~! |
分類: 生活記敘 |
唉~咁快就SUNDAY啦
天日就要番學啦
番學,應該係開開心心既.
學習同交朋友既地方
而我,我感覺到我既朋友圈子不斷咁變細..
唔唔..番番正題先
我唔見左本手冊呀!!!!!!!!
唉..((都唔知第幾次啦))
點算好呢?!
仲有Sci WB 呢.
唔識做喔- -
中文dict?唉,都記到啦 唔理啦
好多野未做;
又唔想做喎
總之,一句講哂:唔想番學呀呀呀!
好快就考試啦.
我仲未有心情去溫
祝我好運啦=]
加油!
|
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 252 | »
|