比家姐嘈下,唔記得想打D咩.
可能,呢D只係我既籍口..我而家都冇咩野好打 好累
但係我又唔想放棄個Blog..算啦=]
我覺得你係搵籍口
冇可能因為冇用而一d feel 都冇嫁...
今日 CL;
都係好悶啦.都ok識既
佢又話開唔到我個file- -
我up左啦~佢開唔到係佢事囉..
唉.唔理佢先啦.
話咁怏又就黎考試啦 加油~!=]
我而家坐呢個位好新苦呀
笑到好新苦xD'
大家多D黎&CM啦=]=]