|
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 是但打D |
分類: 校內 |
我要搵食譜.所以先可以用電腦=]
偏偏係呢個時候我開唔到YAHOO
老豆又要我而家馬上去洗頭=3='
唉.我仲未做好MATH WB
天日再做啦- -
今日 早會禱告果時.
有個人領禱
講d野好感動{我覺得啦下}
RME仲感動囉...
我上左PRIMARY SCHOOL
有咩四格漫畫設計比賽.
冠軍果個人
畫得勁ugly
...
|
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 252 | »
|