Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


2008-05-27 分類: 校內

我唔可以用咁耐電腦喔

事關我仲字做完ERS

但抽到時間既話都打下Blog啦=]

就黎考試啦...加油x10000000000000000000....

唉無論我or其他人同我講呢句話

都好似冇用咁..

唉呀!!有冇人可以幫我''的''走我後面果2個人走呀?!

Eng果時

---

中':

你同我講 佢唔係咁憎我嫁

我覺得冇咩特別既feel

可能係因為 我已經唔在乎

''佢憎咪比佢憎到飽囉''

可能 呢個係我既睇法

maybe ..

係我第一次見到佢

我 就立志要做佢既好朋友

等佢唔再冇朋友

都叫做   做到啦掛- -

無遺憾啦  ...

 

 

 

 

 

應該 ...