我唔可以用咁耐電腦喔
事關我仲字做完ERS
但抽到時間既話都打下Blog啦=]
就黎考試啦...加油x10000000000000000000....
唉無論我or其他人同我講呢句話
都好似冇用咁..
唉呀!!有冇人可以幫我''的''走我後面果2個人走呀?!
Eng果時
---
中':
你同我講 佢唔係咁憎我嫁
我覺得冇咩特別既feel
可能係因為 我已經唔在乎
''佢憎咪比佢憎到飽囉''
可能 呢個係我既睇法
maybe ..
係我第一次見到佢
我 就立志要做佢既好朋友
等佢唔再冇朋友
都叫做 做到啦掛- -
無遺憾啦 ...
應該 ...
|