|
|
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
| 生平中的第一個缺點... |
分類: 校內 |
今日...超黑仔lor- -
搭9先出門囗...
差少少遲到!!
我入到去,個風經就出去...
諗住可以放心啦...
點知...一波未平一波又起...
我冇寫體溫卡呀!
諗住...寫番啦...
又唔知搞乜鬼冇寫到= =
唉~要記缺點呀- -''
陰公!!!以後唔好啦...
今日...英文堂笑死...
RME冇帶剪報...我有做嫁!
聽日交番...仲要8:15之前交手冊比黃伯- -
要溫Common test 啦..
打咁多先啦=]
|
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | ... | 252 | »
|