|
|
2008 年 2 月 29 日 星期五  |
| 2008-02-29 |
分類: 校內 |
好吾開心-.-[[men]]
今日...搭9先出去!
好彩趕得切!
LUNCH秋妍話我好擦得...==
呀sir到而家都吾識讀我個名...
大過份la!...
英文堂做果個故仔GE一部份
同NIKI*做
二個人点做呢?!...
一男一女又怪喎
索性二個都做男LA=]
本身我要踎低
但系臨出場又吾想-.-
我地系最尾尾果組X]
覺得做得好差...=[
邵融超勁!
中文堂玩''大電視''
我地果組啱左2題
第1系紙
我就拎起張工作紙=]
趣藝科聽歌~~
而家就要簡科...
好煩惱呀>.<
|
« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 252 | »
|