today choir比賽...
D人去聽講座果陣我地去練習la
孫中山ge孫女黎講喎~
聽人講話好無聊x]
有個f.2geX話:我地school系都要有人黎先肯整干淨個廁所同埋換d紙巾
今日初頭好..直莫..
啦尾先識番d人咁
比賽果陣唱得勁好[[我認為la下]]
我地少人成十幾個><
之前根本捉否住個音lo
而家好好多la~
第一次唱咁大聲-.-
差1分就季軍la
我地82分
好吾抵!
迦密柏兩超勁...
94分-0-
o哂lo..