今日我吾洗番學x]
同呀媽去大捕中心
食壽司=]
去買圍裙...
個老師仲話乜色都有-.-
揾左好耐...
買左紫blue色
算la...
求其la...
好攰...
[[希望太嫲快D出院la...
要快D好番呀!><
好擔心佢呀...=[ ]]