|
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 好耐冇打blog囉. |
分類: 未分類 |
呢排都冇打blog
因為放暑假 日日都係咁
冇野好打呢 xp
呢幾日都係到睇 花樣少年少女
好好睇唷 >V<
所以就忘記左打blog呢回事囉 呵呵 -0-
搵日真係要同屋企人出去行下..
唔係既話真係會悶死..
屋企又冇得播野睇
悶悶悶 !!
唉 唯有努力咁做功課啦...TT
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 252 | »
|