今日一早岩岩起身
就同媽咪去左銀行搞d野
見到班師級係到談論股票
但係又一d都在行果隻 -0-
冇眼睇 好在我媽咪唔係咁嫁姐
搞左好耐
一搞就搞到1點幾
所以走左去食飯
跟住就去圖書館
借書同還書
....
要走果時唔見左呀媽
打佢電話又唔通
真係嚇死我..
仲以為佢有咩事...
知道家姐係到等我地
所以就仆番去
點知家姐仲係咁既樣
咩都要我做 ''
好後悔咁快仆番去 下次唔會嚕.... 哈哈 -0-
下次唔會嚕....
哈哈 -0-
好努力咁做英文果個 xp
其實係咪一星期做一次就得嫁啦 ?
好啦 唔打啦... =)