由於我太過得閑既關係
所以就打下之前一直想打但因為懶而冇打既野
話說有一次去廣福.
姑姐打左電話黎..
同媽咪傾計
我地就係到睇電視
無啦啦媽咪話 :::
暑假番黎結婚 ?
我同家姐都不約而同咁望左過去
同加上少少o咀既感覺
唔好意思 因為我真係太驚訝啦!
佢講過暑假會番黎 基本上我都plan好哂諗住同佢去邊到玩
但係 佢結左婚之後就去度密月嫁啦
都唔會陪到我地
又要等下年
不過下年都唔知佢黎唔黎...
話唔定佢結左婚就少d黎...
唉...
如果生左bb呢 ?咁會唔會唔鍚我呢 ?
算啦 都係唔好諗咁遠啦 =)
我好努力咁諗咁個問題...
我好唔開心呢..
你又唔肯講...
|