|
|
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 黑到無倫- - |
分類: 校內 |
今日真係好黑
唉 今日個死人司機行錯路.
兜左成兩個鐘.
搞到我嘔- -
慘呀..
好辛苦呢.
但係我嘔完個樣都Ok
反而中個樣仲唔店過我 哈哈 -0-
佢好似話打唔到噴嚏- -
去到好悶
超唔舒服- -
係呢個時候叫我去行博物館 !?
唉 ~算把啦- -
同玉睇漫畫 (柯南) YoYo =)
-----
第二程冇嘔
一路係咁訓訓訓..
good =)
----
到左 同媽&姐去食lunch
等左勁耐- -
唉 嚇死人咩 !?
以為佢地唔黎- -
食食下 比成杯水整到條杉wet哂.
唉~
---
集誦 Ok咁啦- -
唔會想嘔 =)
好累呢..
好啦 唔打啦
要比姐玩- -
慘..- -
唉 ~算啦 886啦 ~
|
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 252 | »
|