|
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 彩排-V-'' |
分類: 校內 |
今日晨早彈左起身- -
事關我今日要番8:25..
要番去咩畢業禮彩排喎..
嘩 好大雨呀 !
番到去成身都係水- -
唉 係咁唱唱唱
好累嘛.
我地仲睇緊譜.
但係唔比拎譜上去
驚死我.
第二首完左 個老師high得滯
成條手鏈跌左落地-00-''
唱完兩首之後就唱校歌
一路係咁唱..
仲話d f.6都大聲過我地
佢地又近 又多人 唔大聲d就奇啦
我地都已經用大叫嫁啦- -
番黎之後去食晏 ~~
......
家姐玩左2個鐘都有
我而家又要息啦- -
唉 ~
1個鐘都唔知有冇..
算啦算啦 邊個叫我爛訓姐
之不過我都唔係訓左好耐姐
我訓左姐 你唔洗照玩嫁- -
-V-''
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 252 | »
|