Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


最後一日坐係1D班房既日子 (??) 分類: 校內

今日真係悶 -3-

其實番學係日日都咁悶..

更何況係而家.

不過你憎我憎到出哂面

我都無謂挽救

......

今日係散學禮.

排隊果時 黃伯用咪講野講到勁大聲

嘩 聾都似啦 =0=''

個散學禮都Ok 因為都幾短下

Yeah 咁先至岩家嘛 =)

不過...散學禮之後要頒獎...

頒左勁耐 x(

最有興趣既只係Form.1既頭 123名果d

跟住果d完全冇興趣丫..

悶到爆囉

又唔係唔知我地果到咁迫...

又唔郁得 呆呆咁坐係到 -3333333-''

一路望住個名單 一路心諗快d啦 快d啦咁

等頸都長埋 卒之都望到佢完啦

但係黃伯又係到訓話...

仲要係博命走音果隻

我根本就冇出過聲

你仲想點呀...煩死人啦- -''

訓話完畢 番班房

等待既時候真的唔好受 !!

話有小息喎

比小息我都冇用 悶到死..

我又冇去廁所既需要

唯有呆坐係班房吧''

明顯地今次舒服好多 ~~

無啦啦 Miss Lai闖左入黎

佢派左張通告比我地

暑假要每week做一次 !?

唔係掛 唔好玩啦...

不過做多d係比較好既...

做左好唔好 係一個問題

想唔想做 又係另一個問題...

但係都冇得比我呵想嫁啦 @@''

 

Miss Lai走左 Miss Yau入左黎.

派左好多好多野之後

就係今日既重頭戲 :::

派成績表啦 !!

我覺得會有進步 但係又唔肯定 驚驚''

都唔知等左幾耐先等到佢叫 28號

啦啦聲''標''出去

Yeah Yeah !!進左13名(今次)

下學期:: 班 18/40
            級 49/198

全年   ::班 20/40 
           級 56 /198

Ok啦..

冇''保''習算係咁嫁啦 =)