|
|
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
| 最後一日坐係1D班房既日子 (??) |
分類: 校內 |
今日真係悶 -3-
其實番學係日日都咁悶..
更何況係而家.
不過你憎我憎到出哂面
我都無謂挽救
......
今日係散學禮.
排隊果時 黃伯用咪講野講到勁大聲
嘩 聾都似啦 =0=''
個散學禮都Ok 因為都幾短下
Yeah 咁先至岩家嘛 =)
不過...散學禮之後要頒獎...
頒左勁耐 x(
最有興趣既只係Form.1既頭 123名果d
跟住果d完全冇興趣丫..
悶到爆囉
又唔係唔知我地果到咁迫...
又唔郁得 呆呆咁坐係到 -3333333-''
一路望住個名單 一路心諗快d啦 快d啦咁
等頸都長埋 卒之都望到佢完啦
但係黃伯又係到訓話...
仲要係博命走音果隻
我根本就冇出過聲
你仲想點呀...煩死人啦- -''
訓話完畢 番班房
等待既時候真的唔好受 !!
話有小息喎
比小息我都冇用 悶到死..
我又冇去廁所既需要
唯有呆坐係班房吧''
明顯地今次舒服好多 ~~
無啦啦 Miss Lai闖左入黎
佢派左張通告比我地
暑假要每week做一次 !?
唔係掛 唔好玩啦...
不過做多d係比較好既...
做左好唔好 係一個問題
想唔想做 又係另一個問題...
但係都冇得比我呵想嫁啦 @@''
Miss Lai走左 Miss Yau入左黎.
派左好多好多野之後
就係今日既重頭戲 :::
派成績表啦 !!
我覺得會有進步 但係又唔肯定 驚驚''
都唔知等左幾耐先等到佢叫 28號
啦啦聲''標''出去
Yeah Yeah !!進左13名(今次)
下學期:: 班 18/40
級 49/198
全年 ::班 20/40
級 56 /198
Ok啦..
冇''保''習算係咁嫁啦 =)
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 252 | »
|