我要cmmmm呀 ...
今日要7:45去到
唉 晏左出門口.
還好 去到果時佢地岩岩好過去 =)
又企位啦..
本身要坐既係男仔
但係啦尾變左女仔
果時都未關我事
但係到最後排位既時候
話Tracy條dress太短 換左做我..
要坐係到讀 -0-...(扮哂優雅咁果隻坐- -)
隻腳好酸痛- -
好慘 ...
但係我根本搵唔到人傾訴- -
番班房 照換位...
落去排隊嚕..
---
今日真係超熱呀..
集隊果時好慘-V-
唉..仲要天人講野先慘..
上hall ~
坐低左之後 又要天黃sir up..-0-
開始比賽嚕 !
我地尾2.
原來 其他班都係就咁讀..
到我地啦 !
我要坐地下 所以最尾尾先上去 -V-''
我同淘坐低果時
下面d人既反應好奇怪- -
我都覺得我好怪...
讀完 我第二個走 =)
呵呵 ...
番埋位 行錯路 =0=''
好糗嘛...
坐番好 睇F.3比賽
如果我地都係唱歌咁幾好.. xD
都Ok...有d班甩哂 天唔到佢地唱咩- -
3A (?)好正 =)
晶晶老師 =)
跟住番班房...
悶悶悶 -333333-''
多謝玉你陪我 =)
去hall睇羽毛球比賽
我其實睇緊book xp''
捱到 12:15 走嚕
同玉行 yOyO =)
---
同媽咪 家姐去食LUNCH
等緊家姐 見到SOPHHINE
話我跪係到好好睇 -0-
我想講 係坐..
我要去整回鄉証..
4張相$40 !?
食水好深喎 (媽講的..)
好快就走得嚕..
番到家 訓教 !!
3點訓到6點 -0-
下次唔訓咁耐啦
冇得玩電腦- -
好啦 88
CMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM''
|