Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


集誦比賽- - 分類: 未分類

我要cmmmm呀 ...

 

今日要7:45去到

唉 晏左出門口.

還好 去到果時佢地岩岩好過去 =)

又企位啦..

本身要坐既係男仔

但係啦尾變左女仔

果時都未關我事

但係到最後排位既時候

話Tracy條dress太短 換左做我..

要坐係到讀 -0-...(扮哂優雅咁果隻坐- -)

隻腳好酸痛- -

好慘 ...

但係我根本搵唔到人傾訴- -

番班房 照換位...

落去排隊嚕..

---

今日真係超熱呀..

集隊果時好慘-V-

唉..仲要天人講野先慘..

上hall ~

坐低左之後 又要天黃sir up..-0-

開始比賽嚕 !

我地尾2.

原來 其他班都係就咁讀..

到我地啦 !

我要坐地下 所以最尾尾先上去 -V-''

我同淘坐低果時

下面d人既反應好奇怪- -

我都覺得我好怪...

讀完 我第二個走 =)

呵呵 ...

番埋位 行錯路 =0=''

好糗嘛...

坐番好 睇F.3比賽

如果我地都係唱歌咁幾好.. xD

都Ok...有d班甩哂 天唔到佢地唱咩- -

3A (?)好正 =)

晶晶老師 =)

跟住番班房...

悶悶悶 -333333-''

多謝玉你陪我 =)

去hall睇羽毛球比賽

我其實睇緊book xp''

捱到 12:15 走嚕

同玉行 yOyO =)

---

同媽咪 家姐去食LUNCH

等緊家姐 見到SOPHHINE

話我跪係到好好睇 -0-

我想講 係坐..

我要去整回鄉証..

4張相$40 !?

食水好深喎 (媽講的..)

好快就走得嚕..

番到家 訓教 !!

3點訓到6點 -0-

下次唔訓咁耐啦

冇得玩電腦- -

好啦 88

CMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM''