|
|
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| Ok 的一日嘛 !? |
分類: 未分類 |
我真係覺得好煩
體操果個 我係想去
但係太貴了嘛
又遠又盛咁.
不過如果今次唔去
恐怕都冇咁好既機會
煩呀 !!
我應該點做好 !?
唉..
今日本身幾驚嫁 驚唔知係邊到集合
原來係班房- -
我約左玉呢 嘻 =)
嘩 我今日早左喔.
悶- -
今日係果個唔知咩倫敦之旅
以為好快就過去啦.
點知等左勁耐- -
悶死人啦呆坐..
啦尾同簡換位啦
坐左係中 後面 xp''
佢係到sleeping呀 我係到默燕詩''
等左好耐 (我覺得) 佢起身啦
同佢傾計+drawing =)
正呀~!
今日同佢傾左好耐計喲 呵呵 :]
原來個倫敦之旅好boring- -
去左(所謂既)買野 ..好on居呀 ~
又寫明信片 要成50字 點寫呀 !?
哈哈 ROSAN果句好好笑 =p
仲有個估畫 唉 我企左咁耐佢都唔比野我
阻住左人 sorry ~T_T
跟住去睇戲 (雖然我唔覺得我係睇緊戲)
勁boring囉- -
不過d歌都Ok bor =0=''
最後去左(所謂既)食野啦
我真係唔中意講英文- -..
講唔出口 又唔知點解喎.
唉..@@
跟住 走得 !
有仙貝 但我想要雪餅- -
因為仙貝我屋企都有嘛..
跟住又係傾計嚕
睇完畫之後 同Shan 玉 &中去食飯
講真 我係第一次同朋友出去食飯- -
d雞翼好好味 !=)
呵呵 ~
同完Shan去買糖之後就番去
集誦- -
最後排位
仲有試埋聲可以走啦
都話我唔得嫁啦- -
唉 做咩我都要姐 !?
咁我只會糗- -
第一round之後就走得嚕
番到去先 3:00 -0-
唔係放 3:30嫁咩 !?
不過是但啦 早放仲好 =)
你 真係咁憎我 !?
嗯 我相信係.
因為如果係我 我都會
但係我真係好想同你 認真咁say 聲 sorry
但我真係冇勇於去講出口..
可能 真係有咁既一日 ..
|
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 252 | »
|