Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


Ok 的一日嘛 !? 分類: 未分類

我真係覺得好煩

體操果個 我係想去

但係太貴了嘛

又遠又盛咁.

不過如果今次唔去

恐怕都冇咁好既機會

煩呀 !!

我應該點做好 !?

唉..

 

今日本身幾驚嫁 驚唔知係邊到集合

原來係班房- -

我約左玉呢 嘻 =)

嘩 我今日早左喔.

悶- -

今日係果個唔知咩倫敦之旅

以為好快就過去啦.

點知等左勁耐- -

悶死人啦呆坐..

啦尾同簡換位啦

坐左係中 後面 xp''

佢係到sleeping呀 我係到默燕詩''

等左好耐 (我覺得) 佢起身啦

同佢傾計+drawing =)

正呀~!

今日同佢傾左好耐計喲 呵呵 :]

 

原來個倫敦之旅好boring- -

去左(所謂既)買野 ..好on居呀 ~

又寫明信片 要成50字 點寫呀 !?

哈哈 ROSAN果句好好笑 =p

仲有個估畫 唉 我企左咁耐佢都唔比野我

阻住左人 sorry ~T_T

跟住去睇戲 (雖然我唔覺得我係睇緊戲)

勁boring囉- -

不過d歌都Ok bor =0=''

最後去左(所謂既)食野啦

我真係唔中意講英文- -..

講唔出口 又唔知點解喎.

唉..@@

跟住 走得 !

有仙貝 但我想要雪餅- -

因為仙貝我屋企都有嘛..

跟住又係傾計嚕

 

睇完畫之後 同Shan 玉 &中去食飯

講真 我係第一次同朋友出去食飯- -

d雞翼好好味 !=)

呵呵 ~

同完Shan去買糖之後就番去

集誦- -

最後排位

仲有試埋聲可以走啦

都話我唔得嫁啦- -

唉 做咩我都要姐 !?

咁我只會糗- -

第一round之後就走得嚕

番到去先 3:00 -0-

唔係放 3:30嫁咩 !?

不過是但啦 早放仲好 =)

 

你 真係咁憎我 !?

嗯 我相信係.

因為如果係我 我都會

但係我真係好想同你 認真咁say 聲 sorry

但我真係冇勇於去講出口..

可能 真係有咁既一日 ..