Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


進左 !?退左 !? 分類: 校內

用黑色真係怪左d ..

都係有d色比較好 =)

 

今日係派卷既日子哦 .

我唔知咩事 一d都唔緊張 -0-

但係又唔係好有自信果d喎- -

中文 !!

Ok啦 都應該不過不失咁啦

派之前 我係咁諗既

卷一 !!

Hey 我係咪拎錯卷呢 !?

我冇可能拎到呢個分數..42.5分 ...

呵 好開心喔 ^V^

listening !!

Okay 啦 麻麻地

27.5 (?)

進步左 =]

---

到英文嚕 !!

退左少少t_t

差... -3-

Writting !!

唉 唔好提啦

冇分段 ..完全冇左呢回事 ..

好低分呀

R & L !!

比上次低左少少喔- -

90/120分..

還可以的吧..

Listening !!

合格 38/?(忘了 大概係 60..)

---

IH !!

比上次多左3分.

56分 都Ok的分數

---

Math !!

唔好提啦..

拉番應該合格嫁可 !?

 

死哂...

我本身合格嫁 (i think)

最衰d題解 !

 

 

第一日完

你今日唔理我  ...

你唔要我啦 ?

你討厭我啦 ?