今日我地學校既關主任話9月1日佢就正式離開我地學校,e家向校長辭識,嗚...嗚...!!我好唔捨得佢呀!!佢係訓導主任,不過佢塊面上面就掛住和藹可親既笑容!!我1314都唔會 forget 佢!!我祝佢幸福!!