| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 18092009*-20092009* |
:::咩類別子呢_*: 羅v既生活日誌 |
我潛左水有3日啦~
唔係我冇開電腦..
而係我唔打姐-3-''
好..等我匯報我呢幾日做過d咩sin0v0''
---------------------------------------------
-18092009*
雯雯雯雯..生日大大大大大大大大大快樂~
maths:::呢兩堂好攰咁過去左- -''
鍾sir話下個禮拜可以拎計數機啦~
超期待~
小息:::
我終於拎番件白雪雪既隊衫啦~
好掛住你呀~
久違久違''
中文兩堂比人拎走左.\/.
嬲嬲呀~
比人拎左去聽個d無聊既講座..
我寧願上miz li堂囉~
lunch:::我地既歌聲搞到成個昌立堂d人都望住我地..
真係好好笑~
姚雯生日快樂''
P.E.:::呢一堂真係好經典
男女都係咁少人..
2E d人唔見曬0v0''
成18個冇番0_0''(包括程..盧~)
之後重要2個早退~
你地好神-v-''
Eng:::好悶呀~
我真係開始頂唔順個舊冰啦~
Hist:::Mr.Tang中左豬流感o_0
下個禮拜二又有佢堂~
點算-3-''
上左T.L.室搞board..
miz lau叫我同思拆board..
我地去左hall拆..
哈哈哈~我到而家仲笑緊~
真係好好笑xp
搞到成6點半先走~
---------------------------------------------
-19092009*
買布買書~
終於買曬T.L.要用既野^v^
去行街..
媽子買左衣車=]]
好開心呀~
車左好多野啦=p''
夜晚係經典..
媽同爸間房部冷氣傻左- -''
佢兩個過左黎我間房訓- -''
好彩我間房大把位=p
---------------------------------------------
-20092009*
訓覺個陣發左個好恐怖既夢- -''
嚇醒我-3-''
之後去食野..
落荃灣行街街~
冇收穫..但都好開心;]
---------------------------------------------
有時候真的在想..
為何我要浪費時間..?!
為何我不去爭取..?!
為何.......................................
十萬個問號在我的頭上..
我要快些解決這些問題..............
|
| ♡呢篇blog既出爐時間☆:2009-09-20 09:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 203 | »
|
|