2006 年 1 月 16 日  星期一

 

 今日考中史,

考中史留o左響1D班房裹面。

七點五十分,冇鐘響。。。

七點五十五分,都冇鐘響。。。

覺得有D奇怪,

我提宗親講之後自已一個人落去,

只係見四個女仔同幾個男仔。。。

(無奈的男比女多)

八點打鐘!!!向右望,眼見同志們罰企。。。(無奈'')

回到課室途看見自己同志,

不禁笑起來,同時唔想認自己係1D。。。

中史!!你好簡單a∼

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



  

 
p!nk

 だからいま �いにゆく

そう決めたんだ

ポケットの この曲を

君に𢘛かせたい


 

***好友系列***

 

*'小'白鯊
*宋長齊
*邪留丸
*'瑪菲斯
張雅'婷
*葉雅詩