2006 年 1 月 16 日 星期一
今日考中史, 考中史留o左響1D班房裹面。 七點五十分,冇鐘響。。。 七點五十五分,都冇鐘響。。。 覺得有D奇怪, 我提宗親講之後自已一個人落去, 只係見四個女仔同幾個男仔。。。 (無奈的男比女多) 八點打鐘!!!向右望,眼見同志們罰企。。。(無奈'') 回到課室途看見自己同志, 不禁笑起來,同時唔想認自己係1D。。。 中史!!你好簡單a∼
今日考中史,
考中史留o左響1D班房裹面。
七點五十分,冇鐘響。。。
七點五十五分,都冇鐘響。。。
覺得有D奇怪,
我提宗親講之後自已一個人落去,
只係見四個女仔同幾個男仔。。。
(無奈的男比女多)
八點打鐘!!!向右望,眼見同志們罰企。。。(無奈'')
回到課室途看見自己同志,
不禁笑起來,同時唔想認自己係1D。。。
中史!!你好簡單a∼
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
***好友系列***
*'小'白鯊 *宋長齊 *邪留丸 *'瑪菲斯 *張雅'婷 *葉雅詩