2006 年 1 月 12 日  星期四

 

很黑仔的一天,

I﹒S考試竟然發覺唔記得做Part C第4題,咁就冇6分(反正唔識做)。。。

放學,想去商務買《二姝夢 2》,

途中遇上一名基督教傳教義工同我講聖經、信耶稣,

不久張Kai子經過望都唔望當沒事發生經過,

lee樣唔重要,

至重要ge係why另一個義工冇理過佢ga!

點g又遇上余太—馮倩宜,並且同行往太和邨。

點知商務仲未開。。

合巧又遇上張Kai子。。。

唯有改道順探幼稚園,六年lu∼

初初插班生一名咩都唔識,到幼稚園畢業,

時間好短,好快過。。。

E+發覺,童真

童真開始lee家野,人愈大愈快消失。。。

至傻的,還是一開始不珍惜自己過去。。。

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



  

 
p!nk

 だからいま �いにゆく

そう決めたんだ

ポケットの この曲を

君に𢘛かせたい


 

***好友系列***

 

*'小'白鯊
*宋長齊
*邪留丸
*'瑪菲斯
張雅'婷
*葉雅詩