今日都係測驗 第一堂測中文 中文都幾難下 唔知合唔合格呢 之後就上x1 我上電腦 e傢好唔想上電腦堂 電腦溫書 呀sir話星期三果份好易做 唔知係唔係呢 係就正 之後lunch 番到來之後測l.s 我寫得唔係幾多 我見d人係咁寫 唔知佢地係咁是但寫ge呢 之後就死啦 英文 miss 話我地全班死曬 冇個合格 我早就估到傢啦 miss有話個reading 係f.1的 種話人地全班合格呢 我地就死曬- - 之後周會 冇我地份 唔洗去 係番班到由miss上番 係到填個d唔知咩鬼 之後就整番好d桌椅.好野聽日可以坐番之前個到測驗個到好big 今日係咁多
|