好耐冇打了 我都要日日記下發生的事情 今日上堂都幾悶下 上x1聽呀sir講d同事概怪事都幾搞笑 當呀sir比番d小測我地果時話得1個人唔合格 我幾怕係我呀 呀sir比朱仔果時唔係傳比佢係直接比佢 咁樣係人都知佢唔合格啦 之後朱仔佢應該有d唔開心 成堂都冇咩點聽書係到訓 聽日英文要默書又要溫書我覺得真係煩 學校果d事就講完啦 到一d奇怪概事往往見到某2個女仔佢地d眼神給我覺得有點奇怪但係其他女仔就冇e個感覺 不果算啦 眼神不代表什麼 講開又講得閒就係要做多d運動先得 今日就打到e到