今日早上番到學校 比2個女仔甲住 搞到我好監介 之後我就出一出去 廢事佐住人地傾計啦 我又唔洗比人甲住 . 今日最好笑就係阿旺溝<<車道>> 個傻仔旺係咁問車道拿msn 煩死 如果係我 有都唔比你啦 學校個面冇咩特別野.今日做冬 屋企人整左好多野食 食到我好飽 今日係咁多