明天就是EXAM AE同ENG! 我仲係度打機...../ V \ 我前幾日係度P圖 好無聊咁整左一個楊芸的BANNER =DDDD 哈哈,,我第2整的.... 好似怪怪的... 第一次整的.. UM/////// 超怪 好想整曬咁多個FD上去
呵呵呵
琴日係星期五啊 個個都放假的日子... 我地竟然要考试..T,.T
不過都唔錯啊 GEO好多都識,, 但係AE2就...啦12月29係MS HO生日啊,.,. 我同芸過左個CHRISTMAS就忘記左尼件事啦 哈哈 SO...我地即刻去買禮物XDX......(閱讀全文)
^-------^ 今日好冷冷冷冷啊 好早就出左去mcdonlaD溫書~ 哎,,AE真係攞命啊T^T|| .... 啊! 好THZ譚譚^^ 今日收到第一張贺年卡啊!! 哈哈,, 不過放错了信箱... 给我隔黎屋攞左.........(閱讀全文)
呵呵,, 今個星期日, 同左張同譚去行山, 行城門水塘~ 果度好令啊 有好多猴子啊xd仲有好多黑色的//// 便便 我.. 中左招r^r 好變態啊........(閱讀全文)
聖誕過左 又要溫習啦 哈哈 覺待自己都幾勤力^...^ 今朝係度溫ae2 哇,,超多! 我好似就黎暈啦 頭先睇左個story‵ [愛情的海洋]--樓雨晴 好耐冇睇佢的書......(閱讀全文)