各位好朋友...我今日真係好唔開心..雖然..可能我睇起黎好似無咩事∼..
但當我一個人既時候...我便會忍不住...
係今早..我無意中聽到媽跟舅父講電話..一個遲早都會出現既電話..
就係今日..我既婆婆終於輸左俾癌症...佢走左啦∼...我聽到之後成個人呆左..
雖然我有心理準備...但都係忍不住..接住..聽到一陣哭聲..
媽因為爸的緣故已經喊過好多次..早就已經身心俱疲..而家連自己的媽都離開..
媽已經崩潰...她哭了...而我跟妹都知道..她已到達極限..
之後我起身..過去如常刷牙...佢就同我講∼..你婆婆走左...你以後都見唔到佢..
我知道佢講呢句個時..已經有d忍唔住..但係作為仔既我..又唔知點安慰..
真係無助..佢交代左要我地做d咩之後..就話會番大陸一排..為左唔影響我地既學業...佢唔俾我地番去..
而我就只好應承...諗番起..我最後一次見婆婆就係我家姐既婚禮..估唔到已經係最後一次見面..
我..我記得..佢講過...一定要睇哂我地結婚佢先會安心..
但係而家..淨係睇左家姐..即使我知道..這已很好,,,但....
我地仲同佢講∼..你要快d好番..因為大哥同二哥會年尾結婚...佢聽到不知幾開心...
但而家.....
舅父一家既努力...令到婆婆可以過到新年...這已很好..而且仲俾婆婆見到自己3女一子..
已經係還左佢心願...婆婆..你放心..我一定會好好做人...你放心去..
永遠懷念你的孫子∼
|