2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


終於 .... 感動 分類: 未分類

 各位好朋友...我今日真係好唔開心..雖然..可能我睇起黎好似無咩事∼..

但當我一個人既時候...我便會忍不住...

係今早..我無意中聽到媽跟舅父講電話..一個遲早都會出現既電話..

就係今日..我既婆婆終於輸左俾癌症...佢走左啦∼...我聽到之後成個人呆左..

雖然我有心理準備...但都係忍不住..接住..聽到一陣哭聲..

媽因為爸的緣故已經喊過好多次..早就已經身心俱疲..而家連自己的媽都離開..

媽已經崩潰...她哭了...而我跟妹都知道..她已到達極限..

之後我起身..過去如常刷牙...佢就同我講∼..你婆婆走左...你以後都見唔到佢..

我知道佢講呢句個時..已經有d忍唔住..但係作為仔既我..又唔知點安慰..

真係無助..佢交代左要我地做d咩之後..就話會番大陸一排..為左唔影響我地既學業...佢唔俾我地番去..

而我就只好應承...諗番起..我最後一次見婆婆就係我家姐既婚禮..估唔到已經係最後一次見面..

我..我記得..佢講過...一定要睇哂我地結婚佢先會安心..

但係而家..淨係睇左家姐..即使我知道..這已很好,,,但....

我地仲同佢講∼..你要快d好番..因為大哥同二哥會年尾結婚...佢聽到不知幾開心...

但而家.....

舅父一家既努力...令到婆婆可以過到新年...這已很好..而且仲俾婆婆見到自己3女一子..

已經係還左佢心願...婆婆..你放心..我一定會好好做人...你放心去..

永遠懷念你的孫子∼

2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


2008-02-17 分類: 未分類

當你理解歌詞內容...就知我鍾意邊個架啦~~

 呵呵~~

 

我愛著誰 愛到我有點醉
告訴我你是誰 能夠把我讓我變不對
你不會累 但我卻愛你愛到好累
從沒有為了誰 不顧安危付出一切
站在這平衡點 我還是覺得有點危險
或許是看不見 只能夠靠感覺
他不會是個好男人 也不會是個好情人
你對我說 我們只是擦肩而過
好的男人有那麼多 少了他的日子也能活
我不會再讓你寂寞 也不會讓你更難過

你聽我說 要好好學著去生活
就算未來有多少錯 至少還有我的問候 我的溫柔陪你渡過

你聽我說 你不要這麼做
你不要看著我 說你已經知道怎麼做
你很難受 我願意陪你一起承受
只要你不怕痛 再多坎坷我都陪你走
站在這平衡點 我還是覺得有點危險
或許是看不見 只能夠靠感覺
他不會是個好男人 也不會是個好情人
你對我說 我們只是擦肩而過
好的男人有那麼多 少了他的日子也能活
我不會再讓你寂寞 也不會讓你更難過
你聽我說 要好好學著去生活
就算未來有多少錯 至少還有我的問候 我的溫柔陪你渡過

他不會是個好男人 也不會是個好情人
你對我說 我們只是擦肩而過
好的男人有那麼多 少了他的日子也能活
我不會再讓你寂寞 也不會讓你更難過
你聽我說 要好好學著去生活
就算未來有多少錯 至少還有我的問候 我的溫柔陪你渡過
就算未來有多少錯 至少還有我的問候 我的溫柔陪你渡過



最新文章
2010-03-17
年輕就該釋放,,,這是你...
不多了,,,確實不多,,,...
我哭了
情歌
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言