YAHA...終於清哂一個星期既日記啦...有d好似好短咁...都因為無野寫先會咁既姐..哈哈∼∼
之後今日...就訓呀訓...係咁訓...訓到勁爽...而家都好有精神下∼...
哈∼∼機又打爆左..無野夠呢種feel 爽.....不過好似有幾多功課下...又唔記得寫手冊..陣間問人..
要搵人幫拖...∼∼家姐地又好快黎搵我啦,,,我d生日禮物佢都未俾...仲有d波衫呀..波鞋個d..佢又話book
左..都而家我都收唔到...都唔知係唔係吹既...不過算..遲早一定要俾既..你無得走架..wakaka
好啦...今日就係訓-打機-訓-食-訓啦...
呢個就係我既plan...爽∼∼
|