今日係10月17日..係我生日...亦都係隻四眼大象河馬獸佢牙爸牙媽既結婚紀念日...
哈∼∼我又大一歲啦..但係咁係唔係代表我有d野可以做呢...kaka∼∼
今日..都好多人送禮物俾我呀...多謝哂..因為生日既緣故...要call的士番學先唔會遲到..
因為每次生日都好黑...之後又係學校俾人開左3..4次苞...哈哈∼∼唔知點形容呀∼∼
原本有得練波..因為係生日既緣故..牙sir無啦啦走左出去..搞到無得練,,st∼∼
好啦∼∼∼原本無野架啦..點知...同肥仔地去踢波...擺哂d野係肥仔home...
落左去踢波...所有野都好似好正常咁...但係...到我地上番去個陣時..有樣好恐怖既野發生..
就係..無帶鎖匙...之後就...等等..等..
等左2個鐘頭.!佢牙妹先番..我就飛番home到,..好彩牙爸無鬧..唔係大獲...wakaka
有人差我一份禮物呀...唔係扮野..記得俾我∼..haha... |