/口\
好耐無打qz^^
今日打下啦xd
*
我最期待既成績表終於比到我啦今日-,-
頂仲以為自己好費..點知原來系因為數學拉低我d分:@
其他可以話全部都幾好/_\
chi;20
eng;10
-頂終於有全世人既第一個第一/v\writing:D:D:D:D:D
maths;1.54-__-
2.89/口\
搞埋70/口\
頂真系要聽書啦-,-成日發夢:'(
Ls;13 (:幾好na(:我記得上年條僕街ms cheng比我成百幾^^無辦法^^鬼叫我個組有條仆街^^?
sci;9 :D:D初頭以為會吾合格xd
CIT;18-__-事但;s
chs;5-__-吾開心/_\
geo;26-,-頂-,-top20都無/口\
his;14-__-ok啦-__-不過我真系溫得好辛苦/口\
ELI;6-__-都系ok;s
PTH;34-__-未免衰左少少..?因為我而家都系用緊普通話拼音打字../口\
v.art;30-_-事但;s
HE;12開心死我xd
mus;7/口\搞成柑未免好對吾住自己^^想當年我都考過第2:'(
PE;86/口\阿~!!!李恩慈阿:@:@:@:@:@:@:@:@:@
不過你吾洗驚-,-有人恐怖過你^^
唐志傑PE第19阿*V**V**V**V**V**V**V*真系笑爆人個口阿/v\
1A個d霖下佢跳繩個個畫面就會明點解柑好笑na:D
系柑-,-
即系maths既問題^^
*
/口\
太多日無打講下特別日子啦(:
24-1-11劉詠麒生日大大大快樂!:D
你中2你個細佬就好啦-,-
開學以來第1次放學hea-__-
爆hapi/v\
*
/口\
25-1-11真系黑到無人有^^
sci比李玩完足抄功課^^你無望錯^^系抄^^
跟住佢又足爆滿^^好采條友收埋左我個份..-___-
如果吾系真系吾知要扣幾多分-,-
跟住佢到放假都未比返我^^
仲要中文差d扣分..-___-
黑/口\
*
/口\
28-1-11visit day-_-
講真今年真系好無聊下^^
成班好無聊柑系個extreme park道玩左半日-,-
跟住系足球場見到令Ja1111111111111111111踢波/口\
brenden(Y)可明(Y)
coolman(我而家先記得佢小學系呢個花名xd)即系hoyin超世外高人feel*V*超cool超型yoB-)
食dada lunch:D
玩poker(:吹波波-_-班僕街將成個波拍落我副眼鏡道/口\跟住又比人除鞋(:
最好笑系我跳舞-__-成班低能仔學我跳/口\leo仲要跌落個吭道-__-個陣仲要未off部camera-__-
跟住跑左好耐-__-
高人..!!!!!!!!!
GA-LA-BI~~SA-KEO~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(意思;高人萬歲'閒人免進.v.!)
ms kwong系大佬a0a勁過達文西B)!貝多芬奧巴馬都系我地高人會(high man company)架(:
仲之成日就好低能柑過左(:
*
/口\
28-1-11出街ava
剪頭髮(:金金;-*
系地鐵站撞到manting-_-
最後決定同佢地去葵芳行街街(:
又撞到女神bella同美女芷瑩:D
又見到kimmy個班B)但系無打招呼(:
去到好經濟地買左$30一件3;-*
令架B)!!
去買小櫥師魚蛋上公園食B)揾manting個班(:
黃+2加入左高人會(high man company)*V*!!
manting買左件33好令;-*但系都吾襯佢既):
我都系中2望佢d奇裝異服-__-v
*
/口\
1-2-11出街/口\
manting約2點成3點先到^^你咩意思阿^^?
好采我老公算守時(k)我要玩石春路阿/v\!
等等下劉詠麒manting都到(:
去影貼紙相..-__-
...
...
我已經吾想講落去啦/口\仲之樣衰到不能自跋啦/口\
不過李恩慈都樣衰ava
po相-,-?
sor靜系影左呢張...-___-
李恩慈比人p大鼻hole..ava
跟住買禮物(:
*
2-2-11黃頌恩生日快樂:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!
/口\一如所料我影咩相都影到好樣衰/口\/口\
luen發顛唱et over you & a.i.n.y/口\
耳都比佢震爆陰公-__-吾知邊個低能仔仲望到超high超開心^^?仲一路拍片一路笑阿^^
算啦-__-luen同李恩慈系同一類人ava
不過都系同左李恩慈買蛋糕^^
魔鬼阿:@
每個人記住比返$23我:@:@:@:@!!!
有人收到蛋糕之後一d都吾感動:@
又去左mc顛左陣我就要走了:'(其間比成班人非禮..-__-
*
跟住有幾日都上到強國ava
*
8-2-11出街ava
同luenwingting金金食lunch(:
成班cheap精(n)$24(n)
我+4蚊飲cokeB)我太高尚.v.無錯呢個就系高人會(high man company)既特徵!ava
去choir吾小心呃左一下好大聲-_-
成班望住yo/_\
有條友不斷講爛gag想人笑-_-點知連F.1都吾笑(N)
頂F.1有locker:@:@:@:@:@!!!
我而家打咩都表達吾到我既憤怒:@:@:@!!
2;00閃人:D
同斯行街街^^
條友懶高尚柑話要去新都會點知最後用得最多$$既地方系mc xd
你吾系好多$$既咩斯/v\
mc有條仆街^^算啦吾講-,-
之後都系去返隔來個cheap精shopping centre:D
買左boots阿我:D:D:D
斯都買左:D如果吾系我一早有長boots我要左佢個對好耐啦:@
令到死:$:$:$:$不過我個對都吾差:D
買mask:$:$:$:$:$:$無辦法啦我黑xd斯買eyemask-_-
佢又買左直髮夾/v\好用借來用啦xd
原來佢搬左家家我真系吾知^^
7;45起身我想殺左佢阿:@:@:@:@:@:@::@
最後條友話要來看yes-__-
hea左真我老豆返來佢就走了(:
*
10-2-11做功課/口\
全日做功課(:
夜晚做完(:
點知某人話要交non-fiction嚇死我/口\
即刻系msn揾左個善長人yong比答案我:D
3本書10mins搞掂爽死:D
*
11-2-11今日返學/口\
超sad:'(
eng悶:D
mus比人足左去練歌:D
頂做咩話我假-_-
世上真系有想做和音既人(:無辦法強項xd
跟住LS又系悶:D
ELI movietime-_-套野悶到-,-比人騷擾-_-
maths有聽書架我*V*吾小心寸左勇強-,-
個陣打左鐘條仆街吾放人仲問而家條數比咩阻住左?
我個陣超火超肚餓就超大聲講咪你阻住lo-__-
事但啦佢一定吾會鬧我B)
lunch甘味-,-
跟住買卡-_-比wingting發現左:'(
去揾李玩完比返handbk我-_-
條仆街話''我而家吾得閒你放學先來''柑就打發左我:@:@:@:@
火死:@:@:@
asb條友話咩''你地班粗口問題好嚴重''
仲有''我相信女仔吾會講粗口''
仲有''紅珊一定吾會講粗口''
真系笑死我..-_____-
跟住吾記得邊堂我幫某人但系某人話返我lo:@
火死\口/下次有咩我實踩到你盡阿:@:@:@:@:@
放學揾玩完 最後無扣分a0a
我霖佢系吾記得左我系抄吾系做-_-
算啦;s同老婆女朋友亂淪關係dradra仲有姦情關係簡走B)
_ _返來啦*V*!感動死ava
所以我吾留低系有原因的阿ava
不過以後都有好多吾做得:(
*
呢排影相真系好樣衰好樣衰/口\連自拍都系點算-,-
運既問題(Y)
*
timing真系好重要(:
如果講左個大話大家都會有好結果我就真系無所謂(:
*
真系好想話比妳知發生左咩事):
呢排真系發生左太多事):
尤其系誤會左某d人頂-,-而家霖返真系吾敢講;s
覺得自己真系好僕街/口\
傾訴袋阿..):
*
Don't waste your time on me my friend
Friend, what does that even mean
I don't want your hand
You'll only pull me down
Don't waste your song
On me, on me
Don't waste your time
Its not easy not answering
Every time I want to talk to you
But I cant
If you only knew the hell I put myself through
Replaying memories in my head of you and I
Every night
Dont waste your time trying to fix
What I want to erase
What I need to forget
Dont waste your time on me my friend
Friend, what does that even mean
I dont want your hand
Youll only pull me down
So save your breath
Dont waste your song
On me, on me
Dont waste your time
Youre callin
Youre talkin
Youre tryin
Tryin to get in
Dont waste my time