呢隻係我其中一隻模型,不過吾係自己砌,搵人砌既 呢隻色吾錯....所以搵人改 呢幾張係自己影,影得麻麻地-.- 仲意砌模型的人比d意見!!
呢隻係我其中一隻模型,不過吾係自己砌,搵人砌既
呢隻色吾錯....所以搵人改
呢幾張係自己影,影得麻麻地-.-
仲意砌模型的人比d意見!!