死人msn
呢排吾知做咩,add吾到人
好火呀
今日無喇喇落雨,右冇戴傘-.-
淋濕哂~
派左成績表,平均分吾合格-.-
比d英文拉低哂......
最開心的就係化學排第1.... ><
下次再努力吧!!!
放左學要去講數學講座~
聽得吾係好明...
呢隻係我其中一隻模型,不過吾係自己砌,搵人砌既 呢隻色吾錯....所以搵人改 呢幾張係自己影,影得麻麻地-.- 仲意砌模型的人比d意見!!
呢隻係我其中一隻模型,不過吾係自己砌,搵人砌既
呢隻色吾錯....所以搵人改
呢幾張係自己影,影得麻麻地-.-
仲意砌模型的人比d意見!!