| «‹ September 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 28 日 星期五  |
2010-05-28  |
分類: 未分類 |
堂堂都勁悶囉~
體育堂,玩羽毛球
歷化堂,講書
數學堂,做數
D.T堂,整模型
師奶好白痴
整到我痴痴地
同佢一齊瘋
丫 sir 5点先放我哋
倩倩佢哋等咗我成粒鐘
Sor^^
我,倩倩屈臭聰請食野
鳳鳴後尾嚟咗
|
2010 年 5 月 22 日 星期六  |
ho`ho  |
分類: 未分類 |
晨早7點幾起身
去彩明商場同鳴鳴食野
Then去MTR坐地鐵去老人院
我'鳴'晴'佳'琪上老人家探望、送禮
問後佢哋
Next去咗MK買3、飾物、鞋
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
OK日  |
分類: 未分類 |
今曰吾算差啦~
有好野有壞野
家政堂煮考試菜
勁多人話yummy囉**
臭聰想食都冇##
數學小測25分有21分
哈~哈~``
我第2個最高分啲人
英文group discussion
個分勁吾正
扑街呀,頂佢個肺
低到死
|
2010 年 5 月 18 日 星期二  |
叻啵day  |
分類: 未分類 |
Today都OK啦~~
中文堂..................
通識堂,講性教育
英文堂,Miss冇番
睇片
數學堂最勁料
第一個對完數呢
叻啵呀***
大把時間sleep
個個到問我找數囉^^^
|
2010 年 5 月 13 日 星期四  |
吓吓吓吓吓  |
分類: 未分類 |
早上同倩返學^^^^
講咗勁多白癡野
語言堂,Peterson帶我哋去咗彩明商場do野
仲食ice cream添
數學堂做數****
very easy
小息,賤人君、晴拖我去廁所
我D hair
吓`吓~吓#吓^吓*吓
中文堂考小組討論
&唔錯啦~~~
Miss話我好Y
佛學堂默書
歷化講書
放學同倩"'晴"丘"嗚"食豆腐花]]]]]]]]]]]]]]]]] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|