今晚去尖沙咀倒數呀!~~~~~~~同班fd去呀!```````````very happy!~~~```````
聽日係2010年的第一日啦@!!!!!######!
哈!哈!!哈!!!哈!!!!哈!!!!哈!!!!!
第一次上QOOZA