| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
| mango 生日快樂.....你同我究竟 |
分類: 未分類 |
今日係mango哥生日呀
祝mango生日快樂
十八歲啦...
大個仔啦...
mango今日收到四唔份禮物啦
今日補課到十二點
之後就去沙田同mango食飯..
蕭明真係夠膽
喺車到換衫=='
俾人睇到先笑死...
最慘就係拍唔到你着牛仔褲嗰幕
之後去到沙田,放低d野去mango家..
去食野去行街
仲喺到玩接龍
淨係識到個機字=='
之後去左滿記食甜品
七點由mango家開始走..
番到去八點啦
我同你真係唔知點..
我既說話係好煩
我既關心係好廢
感想我點...
轉左電話又唔講得我知
細細聲講野..我又聽唔到
又話唔講
點解係都要拉我同博線既一齊講
我鐘意既係你唔係佢呀
見你又話要十世
搵你又話過下世...
關心你又多謝唔洗
同你講野愈黎愈冇野講
|
|
|
CM 我E+ON喇 哈哈` 1系甘牙`我比PW你牙..但你吾好留CM比我好吾好?? 哈哈`
|
|
|
` εїз;;cOmm2nT ` εїз;;cOmm2nT ` εїз;;cOmm2nT ` εїз;;cOmm2nT ` εїз;;cOmm2nT By;笨笨
|
|
|
siu_ni 於 2009-07-22 09:40 AM 發表:
|
|
|
噢; 好呷醋丫最尾果度-0-; 甘你咪同距甘講; 吾傾情都無計v3v
|
|