琴日星期一係正式番二的日子啦
好開心
番到公司..好多人都好睇我...原來我又係公司最後生既人==
19歲做廚師真係感難搵咩?
竟然俾好多樓面女侍應話我靚仔..
就D怕羞TIM
之後因為今日第一日番工..本來想唔落場去認識下環境既
但係個個都叫我落場...長命工夫長命做
之後落場又訓唔到...感啱呀晴又打黎
真係好開心..可以聽到佢把聲
之後同佢傾左一陣...知道呀晴俾音樂琴行請左我都好開心
但願呀晴會狂日後係教琴啦
今日工作上冇咩難...好輕鬆,不過到左五、六、日就唔知道啦
希望唔會做到狗感啦
最後想POST番星期六去行山既相只POST有我同晴在當中既相..
其他就唔POST啦..因為太多

|