今日考英文綜合能力
好唔開心呀
考完十二點幾
唉..某人番左家..陪唔到佢
之後同欣一齊食飯
仲有佢中學同學都喺到
講左d野..
原來個個人都係..唔想中學既人知得太多小學既人既野
之後唔講..佢會唔開心
同佢帶佢中學同學走之後
我同欣去左奧海城
又去左旺角
本來係去九龍塘接人
唉..到最後唔洗我接...
空歡喜一場
自己一個番家算
番到家...
有某人打俾我
我問佢..今日我陪唔到佢..你去左邊呀
唉...點知佢去泳水..
好唔開心
冇得睇某人着泳衣個樣囉
超失望
點解會考要揀今日考呀
唉..佢可能係我第日既老婆黎嫁麻
依家冇得睇佢着泳衣個樣
到大個先睇..就唔同左啦
失望...
|