今日中午既野
唔想多講
對不起,是我的錯
之後去搵彥文佢地
太好啦..
買左一條皮帶
唔錯既
自己好喜歡
可能同彥文佢地既喜好極為不同
所以佢一d意見都冇俾
之後同輝去考試試場
等佢到八點幾
之後就去食野...食完番荃灣再去大窩口去打桌球
呀麟打桌球好勁下==我好廢
之後十一點回家了
之後就同人msn...
唉....好無奈呀
今日第一個女仔話我傻佬,第二個女仔話我傻豬...
第三個話我笨哥..第四個係我傻仔..到msn俾人話我笨旦==
好無奈呀
我好蠢咩?我唔覺既==