今日就係為左去
去攞自己既謝師宴既衫衫
嘩
好似好作狀感==
不過都聽赤太講
會着白色外套、白色褲、白色鞋、粉紅色恤衫、同心口針
同mango、彥文、川輝仲有蕭明一齊去旺角
蕭明早走去踢波
我地四個就去到九點半先走
好期待..
唔知結婚會唔會都係着白色
心中的新娘仍然想着是你一個