|
今日7點中起左身..
要練ball呀..又要拎野比加菲..
咁咪拿拿聲整野lo..
但係都要答半先出到門口..>___________<"
落到去..好鬼死凍..加上又..傷風了..*
咁就行快d啦..
行左上去之後..
去到籃球場..見到佢..
佢笑wo..呵..
冇理佢lo..點解打5通..?冇開電話lo..要打..一定打到..
5知我咩事..咁咪5好知lo..
好絕呀呵..??????????唉..
爆DOWN啦....
上到去課室..咩都冇理..5想諗野..
睇書睇書..好好睇..同埋好鬼慘..
如果我又搵到一個咁既[人]就好啦..
之後小息同LUNCH..都係同琳琳lam同埋呀姗傾幾..[有你個名啦..]
唉..講過幾多次算呀..一次又一次又係咁..
出面有2個好自己就5珍惜..
都5知咩人黎既..可能今次真係要徹徹底底咁........
我愛既..要係你..lam lam lam..你都係架呵..
BO子..JANET..HONEY LAMLAM LAM..
跟住又同小傑傑玩lo..整到我成身水..fuck u呀..
英文堂勁5好老脾..睇完本書..諗住訓覺啦..
點知冇啦啦比人話我喊wo..o嘴了..
隻眼有水ji..>0<"
訓訓下..d枱又撞黎撞去wo..
跟住咪罵人lo..仲發埋bo子脾氣tim呀..
sooooor...
跟住烹飪呀..又見到加菲..開心..
咩都冇諗..只係想整野食..
整chicklen同埋[[羊之金露**]
好好味..比左加菲啦..佩雯啦..<<仲食到5肯比番隻碟我..
我大佬..校長啦..仲有我至愛既穎詩啦..
個個都係話..[[5..好好味呀..]]
呵呵..好有滿足感lo..
開開心心咁返屋企..
好想整比呀m食..哈..搵日呀..
食完d野之後..開心左好多..冇咩諗果野..
蠻*今日PE堂..同lamlamlam..冇著pe衫..
就咁上堂..ok啦..都冇咩特別..
真係放棄呀..好難得我會咁wo..
可能我真係只可以鈡意你一個啦..lamlamlam..janet..shan..
子健*俊fung..
你地太好啦..5想你地咁鈡意我..有咩咁直得你鈡意..?
我好衰的........................................
係你地要放棄我..!!!!!!!!! |