i LOVE you more than anyone*
 
我的心.
只有你,
seven9171
暱稱: Miss.SEVEN*
最新文章
2007-09-02
2007-08-08
2007-08-04
2007-07-30
2007-07-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天


人地條仔..* 開心

今日..7點先起身..
之後拿拿聲整野啦..
之後老鼠打黎啦..
但係仲未得..
搞掂左..跑落去..都係佢快過我..
有冇搞錯..算啦..
你快得滯ji..>_________<"
跟住行上去啦..d人話佢冇人同佢玩wo..
鬼信咩..?
呵..上到去..射ball..
哼..5係我有望住你..你都5入啦..^^*
你話係咪先..
根住冇咩點..人地條女返左黎lo..
係到勁望實人地..驚死人地比人搶走咁..
哼..人地嗌你啦..[[[我條仔..]]
哼哼哼..算..我大方..不過5會原諒你..
之後週會..
都ok啦..起碼冇訓覺先啦..有人唱歌..
跟住AE堂..唉唉唉..絕種老師要走啦..
/\/\IsS..yy呀..希望你會記得我地啦..
add  THAN..TakE pHOto..HAPPY..>\/<"
之後呀丫an又話搵我wo..
但係之後又5知去左邊..
中c堂..ok啦..都有比心機聽..
打孖IS..對答案..對對下..
我同廣成提出..話要休息..
哈哈..佢比呀..
你地應該要多謝我..
訓醒lu..打鈡..
放學..今日早左呀..
我啦..琳LAMlam啦..姗SHAN..啦..
一齊去大元x寶唱k啦..
行行下..見到我老豆wo..
琳話佢勁似我..但係我睇極都5覺..
到左之後..點歌..唱歌..
冇耐..人地條仔黎左..
d人都5唱既..係到掛住條女..
哼..坐坐下..我同佢..隻啾..呵呵..人地條仔5敢啾..
又係到飲氣水wo..
我5 9飲...........當你xxxxxDDDDDDDDDDD..
唱唱下..5知邊個搵佢lo..
走左wo..唉..唱啦唱啦..
爆啦個喉龍..]..
識左個令仔..做左我細佬佬佬..[[呂喂恆..]]
呵..q得佢呀..好鬼想打死佢..
唱左勁耐..有d人lo..走音..哈..
^************************^"
去左富亨..買野食..佢話佢比$$wo..5怪得之..
有2條木咀話要做你家姐啦..呵..
去完ok傾下禮拜6/日有咩做之後..之返屋企啦..
之後姗冇啦啦嗌我做家姐wo..
呵..估5到呢..?妹..b
返到屋企..睇一睇佢地d功課..走左上床攪攪豬lu..
起身食飯..琳打黎..傾左一陣..
之後打番比佢..佢又訓緊覺wo..
唉..online lo..
打日記咁lo..
聽日返學校同yan yan練ball  ball  wa!..
之後去火車站搵呀m啦..佢地聽日賣x卷..
講住咁多先啦..

  5鈡意你係佢條仔呀..


     人地條仔..

刊登時間:2005-10-21 11:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 19 日  星期三   晴天


好味呀.,,>_________<" 熱情

今日7點中起左身..

要練ball呀..又要拎野比加菲..

咁咪拿拿聲整野lo..

但係都要答半先出到門口..>___________<"

落到去..好鬼死凍..加上又..傷風了..*

咁就行快d啦..

行左上去之後..

去到籃球場..見到佢..

佢笑wo..呵..

冇理佢lo..點解打5通..?冇開電話lo..要打..一定打到..

5知我咩事..咁咪5好知lo..

好絕呀呵..??????????唉..

爆DOWN啦....

上到去課室..咩都冇理..5想諗野..

睇書睇書..好好睇..同埋好鬼慘..

如果我又搵到一個咁既[人]就好啦..

之後小息同LUNCH..都係同琳琳lam同埋呀姗傾幾..[有你個名啦..]

唉..講過幾多次算呀..一次又一次又係咁..

出面有2個好自己就5珍惜..

都5知咩人黎既..可能今次真係要徹徹底底咁........

我愛既..要係你..lam lam lam..你都係架呵..

BO子..JANET..HONEY LAMLAM LAM..

跟住又同小傑傑玩lo..整到我成身水..fuck u呀..

英文堂勁5好老脾..睇完本書..諗住訓覺啦..

點知冇啦啦比人話我喊wo..o嘴了..

隻眼有水ji..>0<"

訓訓下..d枱又撞黎撞去wo..

跟住咪罵人lo..仲發埋bo子脾氣tim呀..

sooooor...

跟住烹飪呀..又見到加菲..開心..

咩都冇諗..只係想整野食..

整chicklen同埋[[羊之金露**]

好好味..比左加菲啦..佩雯啦..<<仲食到5肯比番隻碟我..

我大佬..校長啦..仲有我至愛既穎詩啦..

個個都係話..[[5..好好味呀..]]

呵呵..好有滿足感lo..

開開心心咁返屋企..

好想整比呀m食..哈..搵日呀..

食完d野之後..開心左好多..冇咩諗果野..

蠻*今日PE堂..同lamlamlam..冇著pe衫..

就咁上堂..ok啦..都冇咩特別..

真係放棄呀..好難得我會咁wo..

可能我真係只可以鈡意你一個啦..lamlamlam..janet..shan..

子健*俊fung..

你地太好啦..5想你地咁鈡意我..有咩咁直得你鈡意..?

我好衰的........................................

係你地要放棄我..!!!!!!!!!

刊登時間:2005-10-19 06:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]