i LOVE you more than anyone*
 
我的心.
只有你,
seven9171
暱稱: Miss.SEVEN*
最新文章
2007-09-02
2007-08-08
2007-08-04
2007-07-30
2007-07-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


|-| A|>|> y Wa!.. 開心

呵..尋晚點幾2點訓..

今朝成7點比呀m嘈醒左..

跟住冇野做架bo..係張床到釣魚..

之後叫埋細佬起身..出左去食野..

下就同伯娘一齊去左[椰琳角]到食野..

食到勁飽..哈..仲take左d photo..>0<"

之後同呀m行左一陣..去左同細佬買返學鞋..

又去行大8佳..攰死我..

今日勁5舒服呀..係咁流鼻水.."

咁我地行返去啦..

跟住見到HONEY琳呀..

比佢見到我著裙tim..*0*

呵..之後返到屋企..佢就打黎啦..

原來佢冇人陪..所以搵我陪佢..哈..

仲講到係佢陪我wo..扮哂野..

跟住..去左佢屋企..去之前..佢買左一枝珍寶豬豬豬**比我呀

開心的..去左佢屋企..發左陣癲..

玩電腦..佢幫我整個板..不過..

佢個死人腦成日hand..*

跟住我又黎啦..

同佢玩呀..癲爆..勁係到笑..

哈哈\0/..諗番起都好笑..

跟住出左去太和拎CHICKLEN..*

要我比$$..搭車去..佢又5肯比番$$搭番黎wo..

行番黎啦..傾幾傾到大家都5想走..佢又5想咁快返屋企..

咁咪同多佢一陣lo..

佢又要搵黃雪瑩*又叫左我..

唉..佢重要過我啦..>__________<"

算啦..我冇嬲你既..

依家轉左啦..你講多過5次粗口..你就要買一份禮物比我..

哈呵..你死緊..

之後拎野比/\/\y lovE..瑤瑤..*b

之後傾幾..係lo 係lo..王珮潁正姣西..正賤人..

林美娟都係呀..2個都係我最僧既人..

恨不得你2個早死呀..只係識得姣仔..

你覺得你真係鈡意呀yo咩..?

你跟本就冇鈡意過佢

佢只係你比較岩傾既fd黎ji..

討厭..扮系哂野咁..

好撚僧你呀.............................

快d死啦..見多你地幾眼..都短幾年命呀..

扮哂野咁..你呀..系娟..同呀丫an講野..

冷係串咁..邊位呀..?大6里一名ji..

我知依編野..d人睇左..一定會好嬲/僧我..

不過企我果邊既人..一定會覺得我講得好岩lo..

唉...爆僧..其實我上堂寫左好多僧你地既野架..

不過驚你地嚇死呀..[]n 9..醒少少啦..

2個死kai  bo..7撚到死...

bx xe..收皮啦..幾多old呀..?

睇下你地幾時散..>0000000000000<"

冷係串咁q樣..

抵你比卡wa!..玩..!!!!

傾完之後..去左大中到睇電電..

睇完見到之前條仔仔..勁搞野lo..

扮5識..哈..

今日..都算|-|a|>|>y  啦..

只不過..我地既關係..愈黎愈遠啦..

我5捨得..

不過冇計..

刊登時間:2005-10-15 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


|) [] \/\/ /\/"爆 鬱悶

今日..好彩老鼠遲左ji..如果5係..又要佢等..

跟住我打比佢..問佢要幾耐..

佢話答8 wo.......呵呵..

我已經好慢咁整野啦..食埋野先..

落去..

點知仲未見到佢wo..唉..

又要我等..等等等..

見到佢啦..惡到死..哼哼哼..

個PF牌係我架..算啦..借住比你先..

唉..冇野講既..番到去就有人搵你..

都5知你想點點點..?????????????????????

花心..?

今日成日都好得down..8堂訓哂..

小息同lunch..起身食糖..

連玩都冇心機..

英文堂..喊左陣..都5知喊咩..

可能係..E家d關係..我覺得好辛苦掛..

跟住放學lu..去左大po整班3..

整左ok耐啦..之後就行番去..

拎左SHAN個袋..wa!..哈哈..

之後見到honey琳呀..

開心呀..不過佢又要走啦..

又ji 吓5開心..

honey今日買左d糖糖糖糖比我食呀..
開心的..wa!哈.,.

冇左你就5開心啦..

仲有bo子JANET啦..

lover --丫AN..<<5好再為左佢5開心啦..


琳琳琳琳琳..開心d呀..

如果你5開心..我又5開心..

咁邊個哄我丫..??????

 

整完班3..5知仲有咩煩..

 

聽日又5死練ball..晚上約左呀丫an..

|) [] \/\/ /\/""爆..

 

  一生只有糖..古古力..會哄到我開心..!!


 但係呢一生..都5知要食幾多次..

 

刊登時間:2005-10-15 12:08 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]