|
|
2005 年 9 月 17 日 星期六  |
|
冇冇冇..  |
|
你覺5覺 得你,,
緊張 d fd,d妹多過緊張我..?**
定係我多疑..?
唉..*
|
|
刊登時間:2005-09-17 11:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 9 月 17 日 星期六  |
|
中秋..*  |
|
今日起左身之後同呀m出去食早餐..食完行左陣..
又食埋[下就]..搭的返屋企..今朝我把聲係極度沙..
幾乎講5到野..*
5緊要啦..返到屋企..ji 吓打比JANET*原來佢仲未得..
咁我咪等佢電話lo..等到啦..*拿拿聲落去..
之後上到去..仲未有老師係到..咁我就去睇d[笑彈]打ball啦..
真係笑到我死了..!!之後個d人黎左..我地上禮堂..因為落雨..
開頭個活動好on9架..之後玩啦..又玩得好開心wo..
係咁嗌..係咁笑..都5知咩事..
之後林走個時..又要我地做一份問卷wo..!
落到去..見到d人..但係d人冇黎搵我w0********
等極佢都5肯行過黎..咁我咪走lo..超超超..><"
番到屋企食左個包..同JANET*icq左一陣..
就整下野..收下>3<"跟住就食飯啦..幾快呀..
食完就同左細佬妹出去玩..同鉦*msh..原本諗住落搵我d fd架..
唉..不過..癈事啦..
之後入番黎..同呀sir icq..打日記啦..
唉..
s0r呀..
同5到你一齊玩..!!** |
|
刊登時間:2005-09-17 11:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | »
|