| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 2009-05-30 |
分類: 未分類 |
今日去左踢波啊........
3個月來最好状态GE一日...
C朗上身,1扭3啊.......XDDDD
不過如果无你做觀眾.
我踢得再犀利又點呢??
踢波之前嘔左一次,,,,
跟住就去左仁爱堂"篤波",,,
跟住都无咩做啦,,,
-------------------------------------------------------------------
好挂住你啊,,,
明明星期3先見完你
點解又想見GE??
--------------------------------------------------
每天晚上也發同一個梦,梦到你,,,
好象回到了那次CAMP GE情形......
好象回到了那個天台上,,,
好象回到了那条小路....
我見到一個女仔同一個男仔.
...............................
一觉醒來,,
一對手不停咁亂摸....
只想捉住梦境入面GE你....
我已经努力吾去再想你,,,
但系吾知道點解呢?
你好似无时无刻都系我身邊,,,
好虚无缥缈,,
----------------------------------------
神,
佢比我遇到你,,,
用左我一秒鐘.......
中意你,
系遇到你GE同一刻...
不知不觉爱上你.....
那一刻,你是我的梦想
曾经努力咁去追求呢個梦想
但系越来越觉得你遥远而不可及,,,
吾知道,,,,
我需要用几耐时间來望记你呢???
|
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
| 2009-05-28 |
分類: 未分類 |
做咩次次放假都落雨嫁.....
玩手指咩,,,
好耐无UP BLOG啦,,
系一個令女GE要求下,
梗系要UP啦,,
好多野講啊,,
病足两個星期,,.
成日都嘔啊,,
喊,,,,,,,,,,,,,,,
琴晚去左南昌個個中心,,,
终于又有<WE CAN DO IT >啦..
SEE返以前一齊D相
好感動啊,,
但系SEE到一半去左嘔,,
唉,
點解依家同你无野講GE?
日日都掛住你,,
琴日终于見到你啦,,
但系我地一句野都无講到啊..
连写野個阵,
你都无写比我,
我做错野?
唉,,
如果可以重新來過就好啦,,
MIKI啊,
我吾知道你想紧咩啊,
唉.
无野啦,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
2009-04-12  |
分類: 未分類 |
今日超悶啊,,,
跟住想搵林譲,,
点知道条粉皮潜左水,,
跟住就ON99咁打比司徒啦,,,
跟住就去左打波,,,,,
PK
煲左成包烟...
基本上都系咁啦,,
------------------------------------------
终于搬完屋啦,,
但系都未算忙完,,,
仲要揾学校,,,
-------------------------------------------
其实我真系好吾舍得呢间学校嫁....
但系我更加吾舍得你啊,,,
以为自己已经忘记左你,,,
点知道到左依家仍然吾舍得,,,,
如果可以再一次拖住你只手..
我可以用所有野来换,,,
我如果一轉校,,,
就真系以后都好少机会见嫁啦,,,,
kary啊
只要你讲一句吾想我转,,,
我可以即刻吾转,,,,
因为屯门到天水围GE时间系半個钟,,,
但系觀塘系两個钟啊.,.,.,
我想日日都见你啊,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
爱你,,不是因为你的美丽,,,
我越来越 爱你 ,你的眼神触动我的心,,,,,
最爱你的是我,.............
你最爱的,,又是谁呢? |
2009 年 3 月 29 日 星期日  |
| 无休止的憂慮.......... |
分類: 未分類 |
因爲搬屋問题,,
所以好耐都无打過QOOZA啦,,,
好多野烦啊,,
吾知道有无學校肯收我呢??
无GE话就要返屯门住啦><
星期一家长日,,
都吾知道点死,,,
成绩暴跌,,,
平均分由73暴跌至53>_<
唉.....
最细個個阿妹又比個PK溝紧..
呢個PK衰到贴地,
做埋晒D衰野....
令女阿妹又要搬屋,,,
吾想烦佢住...好耐无联络
最得意個個又比油塘D人恰紧.......
SHIT............
MOTHER FUCKER |
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
| 2009-03-04 |
分類: 未分類 |
http://www.youtube.com/watch?v=Fo-cUIEe38I
說好的幸福呢
周杰倫
你的繪畫凌亂著 在這個時刻
我想起噴泉旁的白鴿 甜蜜散落了
情緒莫名的拉扯 我還愛你呢
伴你斷斷續續唱著歌 假裝沒事了
時間過了走了 愛情面臨選擇
你冷了倦了 我哭了
一開始的不快樂 你用卡片細寫著
有些愛只給到這 真的痛了
怎麼了 你累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢淹了
開心與不開心 一一細數著 你在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
你不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
怎麼了 你累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢淹了 我都還記得
你不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
MATH EXAM 差到死啊............
好吾開心....
又掛住你啦,,,
唉,好想再攬你多你一次啊.........
只要一分鐘就够啦,,,,,
我可以用我GE所有野來交换嫁......
唉,,
說好的...........幸福呢??????? |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | » |