你地+KAI:SORRY吖
我已無藥可救...著迷* 你地唔好理我啦
我寧願做d唔啱既野都唔想我會後悔吖!! 明MA!
搵完你,我行左去藍地呀!我冇周圍去嫁,我係想行下咋
TODAY我要返早 BUT冇人同我講,仲要遲到>.<冇JEL頭好怪?!
上台攞獎超FISH,BUT表演果陣仲衰...我要企第一行第一個
拎咪講野果陣有人突然大叫,全場勁笑我 走果陣班主唔知要躹躬 推走左仲WING妹 ^^
放了學去美食廣場食野...波子 汽水,我會記住要小心^^
4個kai人返屋企打牌,我以後都要小心手指